Vooru - täysi susi
4 posters
Vs: Vooru - täysi susi
Misu tekee ainakin omansa (koska mulla ei tosiaankaa oo vihkopuolel ku toi yks töpö + maholliset kisatöpöt mut joo)
Eli teen niin oman tunnukseni KUIN myös omat topani(jos niitä on LL:än ohella muitakin kuin Eon)
Minekin voin haukkua sine kansa Vooru halavatuhun =( Räyh räyh.
Eli teen niin oman tunnukseni KUIN myös omat topani(jos niitä on LL:än ohella muitakin kuin Eon)
Minekin voin haukkua sine kansa Vooru halavatuhun =( Räyh räyh.
Mii voin ihan hyvin itse tehdä käyttäjän, ja ei miillä hirveesti nuita topickeja ole joten ei maksa paljoakaan vaivaa pistää ne uudelleen. Jos Voorua ei kuitenkaan heti poistettaisi tältä palvelimelta, niin ehtisin siirtää kaiken tarvittavan omalla koneella, kun nyt ei ole muistitikkua mukana ja olen iskällä viikonlopun...
Pulla- Mega-aktiivi
- Viestien lukumäärä : 329
Ikä : 27
Pulla kirjoitti:Jos Voorua ei kuitenkaan heti poistettaisi tältä palvelimelta, niin ehtisin siirtää kaiken tarvittavan omalla koneella, kun nyt ei ole muistitikkua mukana ja olen iskällä viikonlopun...
Juu en tätä poista täältä ennen heinäkuuta ainakaan, että kaikki ehtii ottaa tarvittavat tiedot ylös :3
Enpä tiedä mitä selvittämistä siinä enää on, asian selvitin jo tuonne toiseen topaan.
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa